5 Ocak 2012 Perşembe

MİMOCO İLE PAPYON ÇILGINLIĞI

      Modacı ve hiç hazetmediğim yarışma programı Bugün Ne Giysem'in jüri üyesi Hakan Akkaya'nın, programda kullandığı renkli ve eğlenceli papyonları,programı izleyip de farketmemiş olanınız yoktur herhalde.Hakan Akkaya'nın kullandığı birbirinden eğlenceli ve orjinal papyonlara hayran kalıp markasının peşine düştüm.






         Papyonu  erkeklere nazaran kadınlarda daha çok seviyorum.Son birkaç senedir kadınlardaki maskülen çizgilerin altı fazlasıyla çizilmiş kadınlar içinde papyon seçenekleri artmış olsada,henüz bir kadının kalbini çalacak papyon bulunamamıştı.Mimoco 'ya kadar...












      Deniz Türkeri ve Reyhan Uras'ın tasarımlarıyla müşteriyle buluşan Mimoco papyonları orjinalliğin yaratıcılığın tadına  sonuna kadar varmanızı sağlıyor.Ben markayla geç tanıştım ama sıkı takipçileri oldum bile.








    Çılgın papyonlara tüm Bilstore mağazaları,Building Galata,Pop up store  Akmerkez, Kumpanya 62 Nişantaşın'ndan ulaşabileceğiniz gibi https://shop.mimocoistanbul.com adresinden online alışveriş yapmanız mümkün.Ayrıca Mimoco'da kişiye özel tasarımların yapıldığını hatırlatalım..




Follow my blog with Bloglovin

2 yorum: