18 Nisan 2012 Çarşamba

HEYECAN DEDİĞİN ÇAĞIRMAZSAN GELMEZ


  Can sıkıntımın herşeyden bıkmışlığımın tavan yaptığı günlerde yazılarım dahil her türlü yaşamsal faaliyetime de ara vermiştim.Üstünüze alınmayın yani : ) Blogumdan uzak kaldığım günlerde ben faaliyetlerime ara vermiş olsam da hayat benim üzerimdeki faaliyetlerine son sürat devam etti ve beklenmedik gelişmeler yaşadım,başvuru yaptığımı benim bile unutmuş olduğum bir işe kabul edildim.İşi sevdim işte beni sevdi..Herşey yolunda giderken ,birden herşeyin aynı anda iyi gitmesinin çokta mümkün olmayacağını hatırlattı hayat bana ve aşk hayatımda gel gitler hatta 'git git'ler yakamı bırakmadı...







Tüm bunlar yaşanırken kalbimdeki moda aşkı sönmedi :)  Her türlü  yeniliği ,gelişmeyi,gerilemeyi takip etmeyi ihmal etmedim.Pasteller,asit renkleri,keten ayakkabılar,şifon uçuşan etekler,iştah açıcı vitrinler kan dolaşımımı hızlandırdı :) 




 









Ve baharın gelmesiyle tüm bloggerlar gibi benim de içimde karşı konulamaz bir yazma,gezme,rengarenk giyinme isteği 'yeniden' uyandı.Ben de bakmayı ve görmeyi yeniden keşfettim..Kaybettiğim heyecanı yeniden çağırdım o da beni reddetmedi..
Şu günler de en yakın arkadaşlarımdan olan Sibel'in 1ay sonra gerçekleşecek düğünü için uygun elbise arayışındayım..İş yüzünden kısıtlanmış hareketlerimi telafi etmek için sıkı bir pilates programına başladım,yeşil çayımı elimin altından hiç eksik etmemeye özen gösteriyorum.






                           Fotograf çekme isteğimi körükleyen manzaraları kaçırmıyorum.
















Yazı iple çekiyorum aşağıda gördüğünüz manzarada kafa dinlemek için gün sayıyor,yazlığa taşınacakları yavaş yavaş açığa alıyorum ve hiçbir şeyi hayatımın merkezi haline getirmiyorum..






   Bu cennet köşesi mekanın ayrıntılarını yaz boyunca bol bol alıcağınız adres yine burası olacak :)








           Ha birde durmadan Fun -we are young dinleyip bağıra bağıra eşlik ediyor herkese de tavsiye ediyorum.. :)

   Uygulamaya geçtiği anda bende 5000 kalori yakmışım hissi veren bu duygular bünyemden hiç eksik olmasın inşallahhh! :) Rengarenk postlar vesilesiyle yine görüşelim olur mu :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder