8 Mayıs 2013 Çarşamba

HERKESİN İKONU KENDİNE - RUBY ALDRIDGE

   Şimdilerde herkesin bir ikonu varken benim de yılın ilk postunu ikon bellediğim Ruby Aldridge hakkında yazmam farz oldu..İkon nedir? Kimdir ? Ne işe  yarar bilemem ,ikon kelimesininde yeterince cılkı çıkmış,asıl ikoncan (!) halen bulunamamışken zaten bu kelimeyi anlamlandırmak çok mümkün değil..



   Ruby Aldridge'ye gelince ,kendisi benim en beğendiğim modellerden biri..Çokça ortalarda görülmemesinden tutunda suratındaki ifadeye kadar tam da benim kalemim Ruby..


























    Kendisi Victoria's Secret 'in ünlü mankenlerinden Lily Aldridge'nin kardeşi olmasına rağmen bunun gölgesinde kalmayıp kendi tarzının farkını fazlasıyla gösteriyor.









    Güzellik söz konusu olursa Lily yarışı açık ara kazanabilecek olsa da iş stil,duruş,özgünlüğe gelince bu konuda Ruby Aldridge'nin üzerine tanımıyorum.Neyse kardeşleri birbine düşürmeyelim,yukarıdaki ne kadar hoş bir fotograf değil mi? Aaaahhh ablamı özlüyorum sanırım..

















Ruby Aldridge'nin en güzel yanı hiç şüphesiz ki sexy veya güzel görünme çabasının olmaması bence.İkon olacağım tüm dergiler beni yazacak diye saçmalamıyor,buna rağmen birçok markayla birçok başarılı işe imza atmışlığı var.

















Etrafta benzerlerini göremediğiniz kadınların sizi de şaşırttığını biliyorum,ama baktıkça gözünüz alışacak :) Özgünlük,bana sorarsınız bize en çok yakışacak ve modası hiç geçmeyecek kıyafet.. Yoksa Tarkan 'başkası olma kendin ol'' diye listeleri alt üst eder miydi? Yada Sting ''be yourself no matter what they say'' deyip efsane olur muydu? :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder