10 Mayıs 2013 Cuma

LOSER GEÇİDİ - MET BALL 2013- PART 1

Her yıl heyecanla beklenen Met Ball geçtiğimiz günlerde gerçekleşti.Gerçekleşmez olaydı.Bu seneki konsept punk,hatta punk:chaos to couture idi .Neler göreceğiz diye heyecanla beklerken fotografları görünce ünlülerin ruh hallerine içlenmekten kendimi alamadım.

Görsellerden görsel seçmeye çalışıyorum ama seçemiyorum kimden başlasam bilemiyorum . Bir zamanlar Queen B. diye çağırğımız şimdilerde ne yaptığını anlayamadığımız Ivy'nin annesi Jay-z 'nin bitch i Beyonce ile başlıyorum..












Beyonce geceye Givency elbisesiyle katılmış da falan filan..Aynaya bakmamış mı acaba bu elbiseyi seçerken kendisini 15438744 kilo gösterdiğini farkedememiş mi? Punk bunun tam olarak neresinde?

Soruları çoğaltabilirim,bu elbiseye baktıkça kainatı sorgulamaya kadar gidebilirim.Üzülerek sıradaki faciaya geçiyorum..











Kim Kardashian kırmızı halıda doğurayım da çocuğum kırmızı halıdan kırmızı halıya koşsun kafasında.Bu kadına ne desek az kalıyor,dünyanın en cool,en whatever! adamı Kanye West'in bile boş boş bakmasına omuzların çökmesine sebep olan güzide insan olarak kayıtlara geçtin Kim.Birde çoğalıyor ya asıl tehlike orada.


Elbisesi için yorum yapmaya gerek yok,zaten dünyanın en güzel giyinen kadını değildi..Zaten 'giyinen'bir kadın değildi!Giyindiği zamanlarda da nasıl bir felaket yarattığını görüp neden bunca zaman çıplak gezdiğini anlamış olduk.Hep soyun Kim!










Yukarıdaki fotografla Kim Kardashian'a altın vuruşu yapıp kaçıyorum..






Hazır gözümüz kirlenmişken Sarah Jessica Parker'la devam edelim.Kimse ortayı bulamamış gördüğümüz kadarıyla.Sarah Jessica P. okeye döndüğünün farkında olacak ki saçmalığın dibine vurmuş.Amaç belli malzeme bellli üzerinde konuşmaya çok gerek görmüyorum.Yukarıdaki iki Givency faciasından sonra bu işte de Givency 'nin parmağı olduğunu düşünüyorum.












Faciadan faciaya koşuyorum Nicki Minaj'a geliyorum.Serpil Çakmaklı saçları ve makyajıyla Beyonce'den sonra ikinci negro darbesini yiyiyoruz.Zenci hatunların o kendilerine has duruşlarına tarzlarına ne oldu bilemiyorum herkes şaşırmış.







Vogue'nin de tek cümleyle özetlediği gibi; '' Nicki Minaj wore Tommy Hilfiger''  (geçiniz demek istemişler)







Gelelim konseptin hakkını veren Cara Delevingne'ye.Elbise tabii ki Burberry!Burberry'nin yüzü olduğundan beri başka bir marka giymiyor zaten,çok da güzel oluyor.Punk zerafetle ancak bu kadar güzel yakıştırılır birleştirildi.Son zamanların en stil sahibi,en şık kadınlarından biri Cara D. üstelik 19 yaşında :(
Bide her bulduğu kadınla öpüşmese.











Cara Delevingne ile ilgili detayları eğlenceli bir kalemden okumak isterseniz ve sizde ''utanır insan böyle güzel olunur mu'' diyorsanız, Pink Freud'un blogu Bi kot bi tişört de yazdığı Cara Delevingne'den nefret etmek için 10 sebep isimli eğlenceli yazı mutlaka okuyun derim.


Burdan sonra devam etmek zor olsa da derin bir nefes alıp sıradaki losera geçelim..











Hollywood'un beslemesi Anne  Hathaway geceye katılmak için  15425 yaşındaki beyin ölümü gerçekleşmiş olan Valentino Garavani'yi bulabilmiş ancak, saçlarını platin sarıya boyatarak şahbaz mertebesine ermiş.Artık tasarımcılarla kırmızı halıda boy göstermenin out olduğunun, özellikle de bu çiftte müthiş eğreti durduğunun da altını çizmek isterim..










Elbise tabii ki Valentino tasarımı , Valentino solaryumundan kısıp biraz daha uğraşsaymış keşke.Elbise bana bakarken bile sıkıntı verdi kollardaki tüyler parıltılar ziyadesiyle estetiksiz ve demode.İşin punk kısmını Cara Delevingne'den sonra sorgulamıyorum bile.




Anne Hathaway'in  PTFO yüzüğünü tam seviyordum ki sarı turuncu ojelerle göz göze geldim..Ne diyelim istese olur bence..





Hilary Rhoda o kadar güzel ki o kadar kararında ki hayran hayran bakakaldım.Aslında çok basit sayılabilecek parçalarla ne kadar güzel duruyor.







Jennifer Lopez klasik streeeeeeççççç elbisesesiyle karşımızda.Davete kalçalarıyla katılmış.En azından bu kez transparan değil.
Michael Kors deniliince benim beklentilerim çok yüksek olduğundan elbiseyi sevemedim.









İşte benim kızım!Blake Lively yine tipik bir Blake Lively kostumu giyinmiş ve yine hakkını vermiş.Prenses edasında dolaşıyor.Tek sıkıntı fazlasıyla kendini tekrar etmesi,o kadarki bu elbiseyi ilk defa giymesine rağmen defalarca gördüğüme yemin edebilirim.Elbisesinin Gucci olmasına şaşırdık mı ? Hayır.
Ama ne yalan söyliyeyim Black Lively geceye hiçte tarzı olmayan punkın hakkını vererek gelseydi,herkesi şaşırtırdı ve eminim kendisine çok yakışırdı.. Hiç işini bilmiyor!








Dolce & Gabbana müzelere taşınacak kadar muhteşem olan bu tasarım harikası elbisesini  katlettiği , bu kadar berbat sergilediği için Katy Perry' e tazminat davası açsa yeridir.














2 resim arasında ki 7 farkı bulabildiniz mi?





















                       







Geceye renk katan mutheşem elbiseler de vardı tabii ki.Ama o kadar çok yazacak şey var ki tek posta sığdıramıyorum . O yüzden Part 2 de görüşmek üzere..