11 Mayıs 2013 Cumartesi

LOSER GEÇİDİ - MET BALL 2013- PART 2



Dünkü postu yayınlamak için biraz acele etmişim zira Katy Perry'i  Met Ball Part 1 da kime benzettiğimi bi türlü bulamamıştım, ancak dün gece hatırlayabildim :) görmek için tık tık. Neyse dünü hiç yaşanmamış saymak istiyorum.




                 






Bir önceki yazıyı bitirirken işin hakkını verenlerden bahsetmiştim.Madonna yine herkesi ezip geçti,punkın ne olduğunu ondan iyi çok az kişi bilebilirdi zaten.Punkın altında yatan baş kaldırıyı umursamazlığı muhteşem bir şekilde sergilemişti Madonna.










Hayatı tesbih yapıp salladığı yetmiyormuş gibi Madonna poposunda hac da salandırıyordu aynı gece.Kiliseden aforoz edilişinin 25485445. yılını kutluyor da olabilrdi tabii poposunda hacla?










Öyle yada böyle punkın hakkını zamanında da vermişti Madonna o gece de veriyordu .Bu kadını okul derslerinin müfredatına eklesinler diyorum dinletemiyorum.


Maalesef  yeni nesilin punktan anladığının siyah far,siyah oje ve zımbadan ibaret olduğunu gördük .








Miranda Kerr kainattan torpilliyken ,benden gerçer not almaması tabii ki mümkün değil.Kaburgaları hafiften itici dursa da yüzündeki güzellik ve gamzeleri herşeye bedel.Ayrıca Jennifer Lopez de bu yazıyı okusun lütfen çünkü Michael Kors elbise öyle olmaz böyle olur.








Christian Louboutin çanta biraz zorlama görünmüş ,'' biraz da punk olayım da zımbalı çanta takayım '' demiş olabilir.Olsun iyi etmiş eline yüzüne bulaştıracağına  zımbalı çantası olsun ama güzel olsun razıyız..





Eline yüzüne bulaştırmak demişken ,biraz aşağıda Miley Cyrus'un suratıyla karşılaşacağınızı ve korkmamanızı tembihliyeyim.Çocuğunuz olmazsa benden bilmeyin..













Marc Jacobs elbise ucuzluktan ağlıyor.O ağladıkça Miley gülüyor.Elbisenin dizden aşağısı buruşmamışsa bile üstündeki file yüzünden öyle görünüyor.Güzel olan tek şey Miley'in vücud hatları sanırım.Özgürlük anıtından esinlendiği saç modeliyle özgürlük anıtı kadar cool görünemediğini  de bilsin.









Neden kimse özgün olamamış şaşırıyorum binlerce dolar verip o elbiseleri hazırlatırken punka dair farklı stiller yaratamamış mı hiç kimse?Google'ye punk yazdığınızda bile önünüze dökülen ilk saç modelleri bunlar olacaktır.Kötünün iyisi olarak kenardan geçiyor Miley.












Donatella Versace yüzündeki ifadeyi hangi doktora yaptırdıysa bende gitmek istiyorum.Ne kadar yukardan bakıyor ne kadar havalı duruyor.Haklı da ! O kadar işi bilmeyen insanın yanında kendisi punkın 4858. fasikülünü yazdı.Boynundan başlayıp yere kadar uzanan dekoltesi de en az dudakları kadar estetik harikası.Bu yaşta böyle bir vücud ciddi bir başarı öyküsü..










Doutzen Kroes'in elbisesine bayıldımmm.Kendisi zaten meleklerin en güzellerinden biri .Deri bir kumaştan böyle şık bir elbise çıkarmak cidden ustalık ve vizyon ister.Kumaş vahşiyken model nasıl şık nasıl asil.Doutzen Kroes zaten insan değil heykel.









Elbisenin arka kısmı başlı başına efsane.Elbisenin kuyruğu uzay yoluna varıyormuş,öylr diyorlar : ) Biri bana bu elbiseyi ''straplez arkası kuyruklu volanlı '' diye anlatsa Doutzen   melodi düğün salonuna mı gidiyormuş? derdim.
Ama elbisenin kumaşı o kadar önemli ki işi böyle tam tersine çeviriverir işte.Tasarım Oliver Theyskens'se aitmiş,kendisi de hemen aşağıdaki resimde Doutzen'in yanında görülüyormuş. :)








Benim yazmaya değer gördüğüm felaketler ve güzellikler bu kadar.Neyse ki Part 1'den sonra , 2. bölümde biraz daha görülmeye değer şeyler vardı kabul edin.Zaten önceki postta ruhunuza çok yüklendiğimi farkederek Part 2'de biraz daha bakılası insanları yazmayı kendime borç bildim :)

 O kadar çok yazacak şey varki aslında ama zaten yüzlercesini Google'da bulabilirsiniz (yazar burada Met Ball olayından sıkılıyor ).

Eee sizin Met Ball 2013 deki  favoriniz  kimdi ?











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder