28 Haziran 2013 Cuma

ÖZGÜR RUHLU SNEAKERS

Hiçbir şeyi kıskanmadım şu hayatta topuklu ayakkabılarıyla oradan oraya koşabilen kız kadar..

Yazıya bu cümleyle başlamamdan anlamışsınızdır herhalde nasıl derin kederlere gark olduğumu ..Topuklu ayakkabıların zerafetini şıklığını tartışacak değilim bir kot ve bir tişörtle dahi devleşmenizi sağlayan mucize buluş olduğu kanısındayım.Ancak şurada anlaşalım ki topuklu ayakkabılar işkence aracı olarak da gayet verimli kullanılabilecek nesneler.

Konunun gidişatından anlışılacağı gibi topuklu ayakkabı giyme özürlüyüm,rahatıma fazlasıyla düşkün olmamla doğrudan ilgili bu konu.Küçük yaştan itibaren sporla fazlasıyla içli dışlı olunca spor ayakkabılarla aranızda gönül bağı oluşuyor zaten.Spor ayakkabıdaki huzur güven hiçbir Louboutin'de olamaz bence.Eminim ki Victoria Beckham bile ayağına bir Nike zoom air yada air max alsa heyecandan kendini kocasının veda ettiği yeşil sahalara atardı.

Spor ayakkabıların en eğlenceli en güzel görünenleri bana göre sneakerlar.Yeryüzündeki tüm sneakerlar benim olsun istiyorum..Hepsi olmasada aşağıdaki favori modellerim benim olsa yeterlidir(yazar burada azla yetiniyor).





























Yukarıda gördüğünüz modeller herkesin bileceği üzere Alicia Keys'in Reebok için tasarladığı wedge sneaker modelleri.Wedge sneaker hiç şüphesiz spor ayakkabıdaki en büyük devrim öyle ki dışardan baktığınızda düz spor ayakkabı gibi görünürken içeriden gizli topuklara sahip.Yani diyorum ki aslında o kız 'spor ayakkabıyla bile o kadar uzun' değil uyanık olun :)


Alicia Keys hayranı olduğum için bu zevksiz renkleri,üzerinde düşünülmemiş modelleri sevecek değilim elbette.Tam yukarıdaki modellere burun kıvıracaktım ki yine Alicia Keys tasarımlı üzerinde piyano tuşları olan  muhteşem sneakerları gördüm.Alicia Keys denilince hepimizin aklına muhteşem piyano performansları gelirken ayakkabılara bunu yansıtmak harika bir fikir..Bakınız hemen aşağıdalar..







Peki yukarıdaki fotografta ayakkabıların yansıyan gölgelerinin New York'un meşhur gökdelenlerinin şeklinde olması ?? Buda mı tesadüf?..Hayran hayran bakıyorum..
Hadi bakalım Christian Louboutin bunu da açıklasın !













Hemen belirteyim koleksiyon geçtiğimiz seneye ait ve ülkemizde hiçbir Reebok mağazasında rastlayamadık bu modellere.


Alicia Keys tasarımları dışında ki Reebok sneakerlar da yine çok rahat renkli ve şık görünüyor,yalnız üzülerek tekrar ediyorum Türkiye'de bulamıyoruz bu modelleri.Online olarak sahip olmayı denerseniz astarı yüzünden pahalı olacaktır , o yüzden Amerika yolucusu arkadaşınız varsa yakasına yapışın !

























Modellere online sahip olacağım , gözümü kararttım diyorsanız ,Reebok online mağazaya gider . :)

Konu sneakers ve tasarımken Jeremy Scott'un Adidas için tasarladığı meşhuuuuuurrr kanatlı sneakersı da atlamayalım.

























Görüyorsunuz ki arayan belasını da mevlasını da buluyor.Spor ayakkabılar rahatlığı orjinalliği ile  topuklulara fark atıyor...Yaşasın spor ayakkabının özgür ruhuu!!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder