1 Ağustos 2013 Perşembe

İTALYAN İŞBİRLİKÇİLER SUPERGA & THE BLONDE SALAD CHIARA FERRAGNI

Başından belirteyim ki bu postu yazmadan önce tüm kıskançlık duygularımdan arındım,müthiş objektif bir yazı sizi bekliyor.


Son zamanlarda ünlü,ünsüz herkesin ayağında görmeye alıştığımız Superga marka spor ayakkabıları bilmeyeniniz yoktur herhalde?Varsa da sayfayı kapatıp okumayı bırakın derim. :) Supergaların hiçbir matah tarafı yokken,hatta 80lerde giyilen keten ayakkabıların az evrimli haliyken neden bu kadar çıldırdık bu ayakkabılara sahip olmak için anlamadım.Olsun kendi adıma şikayetçi değilim zira tam benlik modeller.Rahat,spor ,yapacağınız her kombine uyum sağlayan yumuşak başlı ayakkabılardan Superga..
















Bir de bunların çizgi film baskılıları var ki,eğer benim gibi dondurma yiyip ertesi sabah bademcikleriniz şiş uyanacak,kardeşinizi özler gibi kermiti özleyecek kadar 3 yaşınızdaysanız aşağıdaki modeller olmazsa olmazınızdır..



















Buraya kadar herşey güzelken,Superga'yı evladımız gibi bağrımıza basmış, o da Italyanlığını bize hiç hissettirmemişken,kardeş kardeş yaşar giderken geçtiğimiz aylarda ünlü İtalyan blogger  Chiara Ferragni (nam-ı diğer The Blonde Salad) ile Superga işbirliğine girmiş bizi markadan soğutmak bi yana hayattan soğutmuşlardır.


Blonde Salad Chiara Ferragni,bloggerlığın hakkını ciddi anlamda veren ve bu işin maddi manevi kayamağını yiğen insanlardan biri,blogger olarak başarısını inkar etmek komik olur.Hemen her yazıda belirttiğim gibi can sıkıcı olan,her düğmesini dikenin yada turuncuyla pembenin aslında birbirine çok yakışan iki renk olduğunu bilenin tasarımcılığa soyunması.




















Kapsül koleksiyon,dört renk tek modelden oluşuyor.Ben eviriyorum çeviriyorum ama orjinal,tasarım sayılacak birşey göremiyorum.Aslında Chiara Ferragni'den daha fazlasını beklemişim demek ki (Bkz: yalandan olumlama) :)

Birde Superga normal şartlarda çook rahat bir ayakkabıyken dantel olanları rahatsız,hemen dağılacak gibi duruyor.


Olsun yine de başarılı kız ,ordan oraya koşuyor sağolsun hiç bir eventten,tatilden,trendten geri kalmıyor.En son Victoria's Secret'in backstage'sinde kendisi gördüğümde bloguna girmeyi kendime yasaklamıştım ama yine de arada girip göz ucuyla bakmakta fayda var.









Birde bu markanın yüzünün Rita Ora olduğu, Spring/summer 2013 koleksiyonu var ki ortalık yıkılsın!Bende Supergasını bu koleksiyondan seçenlerdenim.Onu ayrıca bir postta inceleyeceyiz .Ama yine de Rita Ora'nın şahane şarkısı Radioactive eşliğinde ki Superga videosunu izleyin lüfen,izleyin ki Chiara Ferragni modelleri iyice içinizi bayıltsın :P Rita Ora'nın şahane performansına gider.



Özetle aldığım günden beri ayağımdan çıkarmadığım Superga marka ayakkabıyı herkese tavsiye ediyorum.Yüksek tabanlı olduğundan düzlüğü belinizi de rahatsız etmiyor,görüntüsü de şık.Bir sonraki postta Superga kombinimi görebileceğinizi belirterek huzurlarınızdan ayrılıyorum... 


:)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder