11 Temmuz 2013 Perşembe

BIRTHDAY EFFECTS

Hayatımın yapılacaklar listesi bu kadar uzunken zamanın bu kadar hızlı geçmesi içten içe sinirlerimi bozsada son yıllarda yengeç burcunun geçirdiği evrimden birebir etkilendiğimden bir kaç yıldır kendimi ve hayatı yeniden keşfetmenin müthiş hazını yaşıyorum.

Hal böyleyken yılların ne kadar hızlı geçtiğinin çok önemi olmuyor aksine gelecek günleri görmek için sabırsızlanıyor insan.

Doğum günü dediğiniz eskiden,ekstra kremalı pastalar,yanık tene giydiğim o ''doğum günü özel'' kıyafetlerinden ibaretken,bugün nereden başlayıp nereye vardığımı sorgulamak,görmek için güzel bir kıstas halini alıyor.






Son günlerde yaşadığım tatlı,tatsız olaylar beni bi' yaşıma daha soksada hiçbiri 11 Temmuz kadar etkili olmuyor.


Hayatımda ki herkesden müsaade isteyerek,bana bu yılın ve ömrüm en güzel hediyesini,geçirdiği ameliyattan sonra hayatta kalarak,eskisinden daha güçlü bir şekilde yanımda olarak veren anneme ,şükranlarımı sunuyorum.


Başta annem,babam,kardeşlerim olmak üzere,dostlarım,''doğum günümün ete kemiğe bürünmüş hali'',hepiniz iyiki yanımdasınız,hayatıma renk kattığınız için,paylaştığımız herşey için minnettarım,büyüyorum sizinle..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder